34. kolo
14.05.2024 21:00 CET
0 : 2
(0:0)
Tottenham Hotspur Stadium (© AFP)

Manchester City míří za titulem, Spurs mohou pomoci Arsenalu

Tottenham Hotspur, podporovaný oběma polovinami severního Londýna, i když jen na několik hodin, může podat pomocnou ruku svému úhlavnímu rivalovi Arsenalu, v úterý totiž v dohrávce 34. kola hostí Manchester City v napínavé bitvě o titul v Premier League. Citizens by se v případě výhry velmi přiblížili obhajobě mistrovského primátu.

Čtyři porážky v řadě v Premier League měl na kontě Tottenham a chvíli to vypadalo, že si připíše i pátou. Spurs totiž v minulém kole hostili sestupující Burnley, které ve 25. minutě vstřelilo první branku. Nicméně pouhých sedm minut poté, co Jacob Bruun Larsen otevřel skóre, Spurs udeřili díky gólu Pedra Porra a poté další chválený obránce Micky van de Ven, hráč sezony Spurs, vyslal povedenou ránu mezi tři tyče a dokončil obrat. Kromě toho, že Burnley bude v ročníku 2024/25 hrát druholigový fotbal, se díky vítězství podařilo pátým Lilywhites snížit ztrátu na čtvrtou Aston Villu na čtyři body a jejich naděje na Ligu mistrů budou v úterý ještě žít, pokud Liverpool v pondělí získá ve Villa Parku alespoň bod.

Vítězství Lions by Tottenham oficiálně vyřadilo z boje o první čtyřku, ačkoli Postecoglou mnohokrát zdůraznil, že to v jeho premiérovém ročníku není konečným cílem jeho týmu. Vítězství nad však Burnley znamená, že Tottenham v letošní sezoně zachránil 25 bodů ze zápasů, ve kterých prohrával, což je jeho nejvyšší počet v historii a druhý po 28 bodech Liverpoolu v tomto ročníku. Zdánlivě nekonečná série domácích zápasů Spurs, v nichž oba týmy skórovaly, nyní činí 14 zápasů v nejvyšší soutěži.

Manchester City se o víkendu utkal s Fulhamem a nebyl to pro něj příliš obtížný test. Guardiolův výběr totiž zvítězil poklidně 4:0. Dvěma ze čtyř tref Citizens na hřišti Fulhamu na Craven Cottage se blýskl Joško Gvardiol, který navíc v závěru promarnil příležitost stát se prvním obráncem s hattrickem v Premier League, jelikož se pokutového kopu úspěšně ujal Julián Álvarez. Prosadil se také Phil Foden. Manchester se tak na chvíli dostal o dva body před vedoucí Gunners. Zatím ale ne na dlouho, Arsenal se totiž po vydřeném vítězství 1:0 nad Manchesterem United vrátil na první místo a znovu si upevnil jednobodový náskok před úřadujícím šampionem, který musí v úterý zvítězit, pokud chce mít 19. května osud ve vlastních rukou.

Na stadionu Tottenhamu by se však mohla psát další stránka klubové historie, protože Manchester City ještě nikdy nevyhrál osm zápasů Premier League po sobě alespoň o dvě branky a v lednovém utkání FA Cupu porazil Spurs na severu Londýna 1:0. City však brali tři body proti Tottenhamu pouze v jednom z posledních pěti zápasů nejvyšší soutěže a nikdy nevyhráli zápas Premier League na novém stadionu Spurs, ačkoli někteří příznivci Lilywhites se tohoto rekordu možná rádi vzdají, pokud to bude znamenat, že Arsenal opět těsně ligový titul nezíská.

Tottenham Hotspur - pravděpodobná sestava:
Vicario - Porro, Romero, van de Ven, Emerson - Bissouma, Bentancur - Kulusevski, Maddison, Johnson - Son.

Manchester City - pravděpodobná sestava:
Ederson - Walker, Stones, Dias, Gvardiol - Silva, Rodri, De Bruyne - Doku, Haaland, Foden.

Tip EuroFotbal.cz: 2

Autor: Petr Procházka / livesport.cz, fantasyfootballscout.co.uk

Vzájemné zápasy

26.01.2024
Tottenham
0:1
Man. City
FA Cup
4.k
03.12.2023
Man. City
3:3
Tottenham
Premier League
 14. kolo
05.02.2023
Tottenham
1:0
Man. City
Premier League
 22. kolo
19.01.2023
Man. City
4:2
Tottenham
Premier League
 7. kolo
19.02.2022
Man. City
2:3
Tottenham
Premier League
 26. kolo
15.08.2021
Tottenham
1:0
Man. City
Premier League
 1. kolo
03.12.2023
Manchester City
3:3
Tottenham Hotspur
 14. kolo
05.02.2023
Tottenham Hotspur
1:0
Manchester City
 22. kolo
19.01.2023
Manchester City
4:2
Tottenham Hotspur
 7. kolo
19.02.2022
Manchester City
2:3
Tottenham Hotspur
 26. kolo
15.08.2021
Tottenham Hotspur
1:0
Manchester City
 1. kolo
13.02.2021
Manchester City
3:0
Tottenham Hotspur
 24. kolo

Tottenham Hotspur - poslední zápasy

11.05.2024
Tottenham
2:1
Burnley FC
Premier League
 37. kolo
05.05.2024
Liverpool FC
4:2
Tottenham
Premier League
 36. kolo
02.05.2024
Chelsea FC
2:0
Tottenham
Premier League
 26. kolo
28.04.2024
Tottenham
2:3
Arsenal FC
Premier League
 35. kolo
13.04.2024
Newcastle
4:0
Tottenham
Premier League
 33. kolo
07.04.2024
Tottenham
3:1
Nottingham
Premier League
 32. kolo
11.05.2024
Tottenham Hotspur
2:1
Burnley FC
 37. kolo
05.05.2024
Liverpool FC
4:2
Tottenham Hotspur
 36. kolo
02.05.2024
Chelsea FC
2:0
Tottenham Hotspur
 26. kolo
28.04.2024
Tottenham Hotspur
2:3
Arsenal FC
 35. kolo
13.04.2024
Newcastle United
4:0
Tottenham Hotspur
 33. kolo
07.04.2024
Tottenham Hotspur
3:1
Nottingham Forest
 32. kolo

Manchester City - poslední zápasy

11.05.2024
Fulham FC
0:4
Man. City
Premier League
 37. kolo
04.05.2024
Man. City
5:1
Wolverhampton
Premier League
 36. kolo
28.04.2024
Nottingham
0:2
Man. City
Premier League
 35. kolo
25.04.2024
Brighton
0:4
Man. City
Premier League
 29. kolo
20.04.2024
Man. City
1:0
Chelsea FC
FA Cup
SF
17.04.2024
Man. City
1:2p
Real Madrid
Liga mistrů
ČF 2.z
11.05.2024
Fulham FC
0:4
Manchester City
 37. kolo
04.05.2024
Manchester City
5:1
Wolverhampton
 36. kolo
28.04.2024
Nottingham Forest
0:2
Manchester City
 35. kolo
25.04.2024
Brighton
0:4
Manchester City
 29. kolo
13.04.2024
Manchester City
5:1
Luton Town
 33. kolo
06.04.2024
Crystal Palace
2:4
Manchester City
 32. kolo

Premier League - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Arsenal FC
37
27
5
5
89 : 28
86
2
Manchester City
36
26
7
3
91 : 33
85
3
Liverpool FC
37
23
10
4
84 : 41
79
4
Aston Villa
37
20
8
9
76 : 56
68
5
Tottenham Hotspur
36
19
6
11
71 : 59
63
6
Newcastle United
36
17
6
13
79 : 57
57
7
Chelsea FC
36
16
9
11
73 : 61
57
8
Manchester United
36
16
6
14
52 : 56
54
9
West Ham United
37
14
10
13
59 : 71
52
10
Brighton & Hove Albion
36
12
12
12
54 : 58
48
11
AFC Bournemouth
37
13
9
15
53 : 65
48
12
Crystal Palace
37
12
10
15
52 : 58
46
13
Wolverhampton Wanderers
37
13
7
17
50 : 63
46
14
Fulham FC
37
12
8
17
51 : 59
44
15
Everton FC
37
13
9
15
39 : 49
40
16
Brentford FC
37
10
9
18
54 : 61
39
17
Nottingham Forest
37
8
9
20
47 : 66
29
18
Luton Town
37
6
8
23
50 : 81
26
19
Burnley FC
37
5
9
23
40 : 76
24
20
Sheffield United
37
3
7
27
35 : 101
16
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Liverpool FC
18
14
3
1
47 : 17
45
2
Manchester City
18
13
5
0
48 : 15
44
3
Arsenal FC
18
14
2
2
46 : 15
44
4
Newcastle United
19
12
4
3
49 : 22
40
5
Aston Villa
19
12
4
3
48 : 28
40
6
Tottenham Hotspur
18
13
0
5
38 : 25
39
7
Chelsea FC
18
10
4
4
42 : 25
34
8
Brighton & Hove Albion
17
8
6
3
29 : 23
30
9
Manchester United
18
9
3
6
28 : 26
30
10
Fulham FC
19
9
2
8
31 : 24
29
11
West Ham United
19
7
8
4
31 : 28
29
12
Everton FC
19
8
4
7
22 : 18
28
13
AFC Bournemouth
19
7
6
6
27 : 28
27
14
Wolverhampton Wanderers
19
8
3
8
26 : 30
27
15
Crystal Palace
18
7
4
7
32 : 26
25
16
Brentford FC
18
5
7
6
27 : 30
22
17
Nottingham Forest
19
5
5
9
27 : 30
20
18
Luton Town
18
4
4
10
26 : 33
16
19
Burnley FC
18
2
4
12
18 : 41
10
20
Sheffield United
18
2
4
12
19 : 54
10
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Arsenal FC
19
13
3
3
43 : 13
42
2
Manchester City
18
13
2
3
43 : 18
41
3
Liverpool FC
19
9
7
3
37 : 24
34
4
Aston Villa
18
8
4
6
28 : 28
28
5
Tottenham Hotspur
18
6
6
6
33 : 34
24
6
Manchester United
18
7
3
8
24 : 30
24
7
Chelsea FC
18
6
5
7
31 : 36
23
8
West Ham United
18
7
2
9
28 : 43
23
9
AFC Bournemouth
18
6
3
9
26 : 37
21
10
Crystal Palace
19
5
6
8
20 : 32
21
11
Everton FC
18
5
5
8
17 : 31
20
12
Wolverhampton Wanderers
18
5
4
9
24 : 33
19
13
Brighton & Hove Albion
19
4
6
9
25 : 35
18
14
Brentford FC
19
5
2
12
27 : 31
17
15
Newcastle United
17
5
2
10
30 : 35
17
16
Fulham FC
18
3
6
9
20 : 35
15
17
Burnley FC
19
3
5
11
22 : 35
14
18
Nottingham Forest
18
3
4
11
20 : 36
13
19
Luton Town
19
2
4
13
24 : 48
10
20
Sheffield United
19
1
3
15
16 : 47
6

Komentáře (209)

Přidat komentář
MCFC_8

0:2

Reagovat
Tuxedo

Reagovat
iamek

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Jason_

Reagovat
Salfovic

Emery a AV

Za to jak 2x sundali Arsenal si tu LM zaslouží.

Ale škoda, že tam překvapivě nejde i pátý tým, slepicím bych ji taky přál, navíc dneska hrály hodně dobře,

Reagovat
VTID94

Reagovat
iamek

Reagovat
O.Giroud

tam pojdu hanbu robit, ale to by asi aj Spurs tak je jedno

Reagovat
VTID94

Keď môžu ostatný robiť hambu prečo mi nie?

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Maximm9

Reagovat
nani92

to si vždy hovoria ľudia, ktorí idú písať do diskusií bez nejakej gramatickej znalosti

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
Unai

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Front hell

Nevím na základě čeho by si slepice zasloužily LM. Ale u villy

Reagovat
Salfovic

Tak třeba proto, že po odchodu největší hvězdy skončí pár bodů od čtvrtého místa.

Reagovat
Front hell

Mohli se vyvarovat trapným výkonům proti slabým týmům a mohli být čtvrtí. Za letošní výsledky ten tým nemá co dělat v LM.

Reagovat
VTID94

Good Ebening

Reagovat
Unai

Reagovat
Hachim Mastour

Bellerin > Porro

Coquelin > Hojberg ; A ku kokotovi vraj Sonaldovi no comment

Reagovat
Unai

Good ebening, we did it

Reagovat
VTID94

Reagovat
j_mrazik

Tottenhamu se nedá upřít snaha. Že jsou to dřeváci jsme věděli už před zápasem a jediná šance byla nějaká minela od City. Ta přišla, ale nejlepší střelec týmu nedal samostatný nájezd.

Jinak jsem rád, že pro nás má liga smysl až do posledního kola. Bývávaly nedávno časy, kdy pro nás končila po 15. kole, občas i dřív. Snad to vyjde příští rok, i když zázrak by se mohl stát.

Reagovat
Hachim Mastour

O rok snáď budeme mať 90+ bodov

Reagovat
hona.kub

Arsenal mi nevadí a přál jsem Vám, ať se ten titul rozhodne v posledním kole... takhle je už asi na 99% hotovo

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Coutinho10

Aston Villa v Champions League...hezky

Reagovat
Coutinho10

by mě zajímalo, jak dlouho to je nebo není starý

nicméně odhad týmu dobrý, ale nadpis trochu zaváděcí...nepřipadalo mi to, že by se všichni smáli, když mluvil pozitivně o Aston Ville a Newcastlu

Reagovat
Kiss Me Polka!

no tak je to asi pryč, je to v piči úplně... takove nervy jsem jako dnes jsem neměl u zápasu hodně dlouho. musím říct, že spurs zahráli výborně a cením jejich výkon

rozhodly maličkosti, smůla, atd. škoda no, ale dobrý zápas, jak si zatím spurs šli a dokázali si i vytvořit šance do té penalty. když to srovnám třeba jak s náma hráli o víkendu united, u kterých už není ani náznak ttakového toho tlaku na konci. australan má na čem stavět

titule:https://youtu.be/g3ENX3aHlqU?si=DxTi2UY1nac93QSf&t=35

Reagovat
O.Giroud

cenim jejich vykon veď za nich hrajú platení futbalisti a nie fanúšikovia Spurs a hrali o LM

Reagovat
Kiss Me Polka!

tak to je mi jasné, že by se na to nevysrali, ani kdyby byli na 10 miste a nehráli o nic. spíš mi šlo o to, že se z nich vůbec neposrali a odehráli snad po všech stranách kvalitní výkon, díky kterému si city hrábli (ne jak tady někteří jejich fans hlásili, že stejně nemají a bude 0:3 po pů hodině, i když půjdou naplno)

Reagovat
O.Giroud

Tak oni na ManCity vedia, neviem prečo ale je to tak. To už musí byť asi problém aj u hráčov ManCity

Reagovat
Kucka

Reagovat
Jason_

Arzenal nikdy nemal šancu ali pool si titul prehrali sami .

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
vceradnesazitra

Reagovat
Ladas321

Ten zákrok Ortegy proti Sonovi se zařadí po bok památných gólů Aguera a Kompanyho.

Reagovat
vladis271

Martinez vibes finale MS. Aj ked samozrejme MS je viac ako PL, a este to bolo doslova v poslednych sekundach tam.

Reagovat
Ladas321

Reagovat
Kucka

Reagovat
EZ

Reagovat
EZ

Ale teda nastupit ako nahradny brankar v 70 minute v takom zapase na Spurs, a nie ze sa neposrat ale zachranit cely tim... pekny pribeh.

Reagovat
herbage

Tak i ten zákrok proti Kulesevskimu byl taky megadúležitý a tam taky chyběly centimetry, aby to prošel míč mezi nohama napřímo

Reagovat
VTID94

KING UNAI EMERY

Reagovat
Salfovic

Kdo je ten plešoun, který vypadá jak Mark Strong ?

Reagovat
VTID94

Moschi. Športový riaditeľ. Unai si ho dotiahol zo Sevilly

Reagovat
VTID94

* Monchi

Reagovat
Jordi Alba

Girona, Bologna, Stuttgart, Aston Villa.

Reagovat
los_blancos

Jj, všetko slávne historické kluby po rokoch (desaťročiach) konečne v UCL. Samozrejme až na jeden, ktorý je tam jak päsť na oko... Byť tam taký Athletic, vtedy by to bolo ideálne.

Reagovat
Jordi Alba

Ban

Reagovat
tortuga

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Nieuwendyk

Ban a 100 ran bičem jak za Franka

Reagovat
Largo

Reagovat
Kop do titulků

+Brest snad

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Kixi Syhimour

Fanoušci Spurs si fakt nemohli vybrat. Buď se jim budou ostatní vysmívat, že nejsou seriózní, když chtějí prohru svého týmu, nebo by vstoupilo do historie, jak pomohli úhlavnímu rivalovi, což by jenom přidalo na "Spursy" narativu.

Chápu sice myšlenku, že fanoušci se mají starat o svůj tým a i to, kam míří Ange s tímhle.

[Alasdair Gold] Postecoglou is fuming: "The foundations are really fragile. The last 48 hours have shown me that. It's inside the club, outside the club." He then spoke about changing the mentality around the club and making changes.

Na druhou stranu Ange je fanouškem Spurs tak rok a upřímně si neumím představit nějakou svoji pozvnesenost, kdyby mělo jít o podobný duel s United, rivalita zkrátka ke sportu patří, ještě když se nejedná ani o nějakou jistotu, ale spíš jenom možnost usilovat o LM ještě v posledním kole. Tohle si Spurs posrali těmi zápasy předtím (i když před sezónou neměli v boji o LM vůbec co dělat).

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
los_blancos
Reagovat
martin.b

Přesně to jsem tu psal, gol uznanej téměř okamžitě, gol Gakpa v pondělí po 5min kontrole…obdobný situace, úplně jinej přístup.

Reagovat
icefish

Reagovat
Salfovic

Tohle jsem včera zahlédl na redditu, ale po pár minutách to smazali

Reagovat
Zdechlina

Škoda no Kdyby Son proměnil.... Kdyby Arsenal neztratil.... Kdyby... City jsou prostě pořád o parník jinde, než zbytek PL

Reagovat
kitas

Tento rok sú o parník inde ako napríklad Arsenal?

Reagovat
rave

Ano. Budou mít domácí double, zatímco Arsenal skončí bez trofeje.

Reagovat
Zdechlina

Tuhle sezónu ano. Arsenal v pár zápasech tahal za kratší konec a vyhrál se štěstím, nebo to prostě ukopal. City si pro to vítězství jdou každý zápas a i když ne vždy jsou úplně dominantní, dokážou si ten zápas tak nějak v klidu pohlídat. Nevím jak jinak bych to popsal

Reagovat
masly008

Jj, třeba na Vile si proto šli tak že si ani nečuchli.

Zase nedělejme že to válcují celou sezonu.

Reagovat
lofin9

na Foreste tiež vyhrali z väčšej časti najmä vďaka nemohúcnosti a neschopnosti dreváka Wooda

Reagovat
J0EL

Reagovat
Zdechlina

To netvrdím, ale arsik měl prostě ve více zápasech kliku, než City, toť vše mně přijdou víc suverénní, ale samozřejmě každý na to máme svůj vlastní názor

Reagovat
PP

V plné sestavě to je fakt skoro nereálné. Nám vyšlo letos skoro všechno - forma, trochu štěstí, na zranění důležitých hráčů ani nemluvě.. Oni měli zraněného Kevina půl roku, Haalanda nějakou dobu a stejně to nestačilo. Škoda, parádní sezona i tak.

Reagovat
icka

Nemění nic na tom, že v Anglii jsou nejlepší.

Reagovat
masly008

To samozřejmě ano.Za mě už jsou nejlepší tým PL vůbec asi.

A asi i na světě a nic na tom nemění to vypadnutí s Realm, proto je za mě úspěch že se jich držíme do posledního kola.

Reagovat
Papra

jak říct že to nesledujes, sniz bys rekl ze to nesledujes

Reagovat
Swarley

To neřeš, SAF mel pry taky 13krat stesti

Reagovat
king23

A nejsou snad? Vždycky mě pobaví, jak tady fandové Arsenalů, United a podobní předstírají každý rok boj o titul a ve finále každý rok vyhraje City a téměř vždy je z toho minimálně double.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
SunFells

Viděl jsi tu sezónu vůbec?

Reagovat
Zdechlina

Samozřejmě že viděl a stojím si za svým k tomu, abysme se dostali na úroveň City, nám ještě nějaký ten krůček chybí

Reagovat
SunFells

Stojíš špatně. Bojují do posledního kola, v dominanci svých zápasů a počtu špatných výkonů z toho vychází asi i trochu lépe, vedou xGD, neprohráli jediný zápas proti Big 6 a získali z nich suverénně nejvíc bodů. Arsenal rozhodně byl City vyrovnaným soupeřem.

Reagovat
Zdechlina

No dobře. Asi máš pravdu. Ubil jsi mě argumenty ale já pořád v tom City vidím větší zvíře na titul. Jestli si za tím jdou víc, zkušenosti, větší klid i když se nedaří. Arsik se kolikrát dostal do křeče a nedokázal se z toho vymanit. Nicméně Mikelovi všechna čest, jak to mužstvo zvedl a jakou hru s ním předvádí.

Reagovat
masly008

Oni mají výhodu že většina jejich týmu je na vrcholu zatím co u nás je většina před vrcholam, aspoň tomu chci věřit.

A hlavně mají hráče do zápasů se slabšímy týmy a to Haalanda.

On proti těm top týmům moc neukáže, ale proti zbytku to válcuje a tam se dost rozhoduje.

My jsme letos měli nejlepší výsledky proti top týmům, ale ztráty s Fulhamem a West Hamem nás asi stojí titul.

Že se lehne s letošní Vilou nebo na Castlu se ještě dá přežít, ale ty dva týmy jsme měli porazit a tam nám chyběl hráč který by nám to vystřílel.

Reagovat
J0EL

Reagovat
Papra

Je to blábol. My jsme letos měli minimum zápasů, kde jsme si nezasloužili vyhrát nebo jsme nedominovali. Vybavím si vlastně jen Fulham oba zápasy a AV venku. Slabší výkony na United, Newcastle + druhej poločas doma s AV. Zápasy s MC a Live nepočítám, byly víceméně všechny vyrovnané (rozhodně jsme nebyli výrazně slabší tým) a navíc tam jsou důležité jen a pouze body a ty máme.

Oproti tomu si vybavím hned několik zápasů city, kde absolutně nedominovali a buď ztratili, nebo ztratit měli (z hlavy mě napadá Notingham, Wolves venku, Brentford, Villa).

Suma sumárum, pokud to v neděli neskončí zázrakem (sem patří gif součkovi helikoptéry), můžeme s klidem konstatovat, že titul jsme si prohráli s Fulhamem a AV

Reagovat
masly008

+ West Ham

Reagovat
Papra

s WH to byl zápas blbec, tam jsme měli vyhrát minimálně o 2 góly. Fulham a AV nás ve dvojzápase jako jediní herně přehráli

Reagovat
Papra

což je mimochodem jediný, co ve mě vzbuzuje nějakou naději na neděli Když jsme proti nim mohli mít 35 střel a 90 doteků ve vápně a prohrát, proč by se to nemohlo "podařit" i City?

Reagovat
masly008

píšu to nahoře, oni do těchto zápasů se slapšími mají Haalanda kterému to proti ,, slabším týmům ,, střílí.

Reagovat
fenixLFC

pri vsetkej ucte tych zapasov kde mal arsenal stratit respektive uplne nedominoval bolo viacero. s nottinghamom sice vyhravali 2:0 ale v zavere boli radi ze odisli s tromi bodmi, tam to mal nottingham dotiahnut (vlastne to plati pre oba zapasy). s CP dominovali na drzanie lopty ale oslnujuci vykon to nebol. s chelsea ste brali bod ked sa ta zosypala, s brentfordom ste taky nemali vyhrat. a to vam absenciu kvalitneho hrotaka castokrat zachranovali standardky. to bol ten hlavny rozdiel medzi vami a city- ked to proti nim super zavrel tak mali world class hrotaka ktory to vedel rozbit a boli a su schopni hrat proti bloku. vas postup proti podobnym superom bol ze udriete zo standartiek a ked to otvoria tak ich dorazite z brejkov. co proste nevyjde vzdy a to presne robi rozdiel

Reagovat
Papra

Hele částečně máš pravdu, těch zápasů bylo určitě pár navíc, třeba ten brentford nebo Nothingam (ten zápas v lednu) bych tam určitě započítal. Chelsea jsme herně byli dobří a nebýt těch 2 "náhodných" gólů, nebavíme se o tom. Na druhou stranu, určitě jich bylo i u City víc, protože jsem je v průběhu sezóny tolik nesledoval (jejich zápasy většinou nejsou moc zábavný).

Celkově si ale opravdu nemyslím, že by byl Arsenal špatnej/šťastnej ve více zápasech než City, oni hlavně v tom úseku kdy neměli KdB vyhrávali na sílu víceméně každej druhej zápas, kterej jsem viděl.

Reagovat
vitasrp

Chelsea jste herně byli dobří? Cožeco?

Zaprvé jste 70 minut nebyli ani lepším týmem na hřišti a zadruhé to od vás fakt nebyl nějak dobrý výkon, jenže vás Sanchez vrátil do hry a pak jste měli super pasáž.

Reagovat
Papra

hele paměť je krátká a zápasů je hodně, je možný, že si to už nevybavuju úplně správně. Ale mám to v hlavě jako zápas, kdy jsme nebyli horší. Teď už si vybavím jen góly a koukat na to znova nebudu, tak ti budu věřit, že si to pamatuješ lépe :)

Reagovat
Front hell

Reagovat
masly008

Já ti do toho nechci úplně házet vidle, ale když City má Haalanda tak my máme standartky ( už druhý rok po sobě nej v lize myslím)

A já jsem krom jednoho zápasu viděl všechny naše v lize a góly z protiútoku dáváme hodně sporadicky až na to pořád nadávam.

My fakt brejky nehrajeme.

Reagovat
fenixLFC

skus si to precitat este raz, netvrdim ze hrate na brejky ale ze superov z brejkov dorazite. bolo tam najma jedno obdobie kedy sa zdalo ze goly davate len zo standartiek. co je sice fajn ale ten hrotak potom chyba, najma v tych zapasoch s mensimi. inymi slovami vy mate standardky, city kvalitneho hrotaka ale aj standardne situacie. ako tak pozeram statistiky tak ste dali o 4 goly zo standatnych situacii (bez penalt, s nimi by to bolo o jednu viac) viac ako city, dali z open play o 17 golov menej a celkovo vas hrotak ma o 15 ligovych golov menej nez hrotak city. pritomnost kvalitneho hrotaka by vam hrozne prospela, najma na prelome rokov kedy ste stracali.

a ad brejky- stale z nich mate 4. najvyssi pocet golov v lige (podla whoscored)

Reagovat
Papra

ty goly z brejku jsou dost ovlivněný těma 2 golama co dal martinely CP nakonci zápasu

Reagovat
masly008

Tvrdíš že soupeře dorazíme brejkem a to není pravda.

To že nám chybí top hrot víme všichni, ake kdo ho v lize má krom City?

Tak 2-3 týmy.

Vy jste ho taky při vašich top sezonách neměli ve Firminovi.

Vám to tam sázel Salah tak jako nám křídla, ale zatím ne dost.

Reagovat
forrest

Aston Villa, Fulham, West Ham… skoda no, takovouhle sezonu bez trofeje… ale tak treba jeste prijde prekvapeni v poslednim kole…

Reagovat
Wazza228

Aaron Wan-Bissaka will join Raphaël Varane and Anthony Martial in saying farewell to Old Trafford on Wednesday night.

A T-shirt has even been printed in Wan-Bissaka’s honour with an image of him lifting the Carabao Cup.

Reagovat
guestikor

Son

Reagovat
hona.kub

tak jsem si včera zapnul stream v 60.min za stavu 0:1 a opět jsem se předsvědčil, že slepice jsou v rámci PL jeden z nejzákeřnějších týmu v rámci PL. Ti hráči maj snad ve smlouvě doložku, že se každej protihráč za všech okolností rakví a zajíždí....

Reagovat
Tuxedo

Karma ich dobehla pri tom nájazde Sona .. ale ešte Romero by si mal otrhnuť obe kolena a bolo by to ok ..

Reagovat
Cobra

Myslíš to přišlápnutí na KdB od Sarra, kterých jsou v PL mraky a Emersonova divadelní vložka? Zvlášť ta poslední zmíněná situace nebyla vůbec od Romera zákeřná.

Reagovat
kiciN

Emerson chtel redku tak to prihral, nakonec sel dolu on

Reagovat
Jesfey

Reagovat
El Cid z City

Son nás už tolikrát podělal, že nám to včera aspoň jednou vrátil. To ticho na stadionu, žádný fandění, moc hezký to bylo.

Reagovat
vladino10

Na to ste v city zvyknutí ne

Reagovat
El Cid z City

asi to má bejt šťouchanec vod tebe. Ale tohle jde mimo mě. Nemůžu chtít po druhej to, co sám nedělám. Na zápase sedim,čumim a nadzvednou mě jen některé okamžiky, mě baví fotbal sledovat,l.Nesnáším zpívat, pět chorály- pro mě hrůza. Bejt schovanej pod plachtou a vidět hovno, nic pro mě. Zvednout se a skákat a křicet kdo neskáče není čech...nic pro mě, každej jsme holt jinej

Reagovat
PL28

Tak jestli sedíš ve VIP lóži s bílím hadrem a čelenkou kolem hlavy, tak to by se ani moc nehodilo

Reagovat
Nieuwendyk

Přesně pod stolem hladí velblouda

Reagovat
J0EL

I'm forever blowing bubbles...

Reagovat
Papra

Reagovat
Golasso

Reagovat
Mato178178

Reagovat
TopinB

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
havrys99

Reagovat
SunFells

Reagovat
Kucka

Reagovat
8lampard8

Reagovat
pingla

i tak vám to nestačí

Reagovat
J0EL

Staci. Ak vyhrame nad Evertonom. Co nie je nepravdepodobne, ze?

Reagovat
pingla

ajo, máš pravdu, moje blbost

Reagovat
Modřín2

Zatím se to všechno vyvíjí ideálně dle mých představ. Dneska si ještě odvezeme 3 body z Brightonu a vzájemný souboj obou United skončí remízkou.

Reagovat
Salfovic

Newcastle musí vyhrát, ať ten Hag vytvoří rekord v počtu domácích proher v historii.

Reagovat
J0EL

Tak to je tutovka snad

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
M0rb1D4S

Ve výhru na Brightonu moc nevěřím. Jsme teď po 3 měsících vyhraly venku a to byl většinu zápasu Nottingham lepší.

Reagovat
O.Giroud

Brighton je úplne mimo, tym neverím ani proti ManUtd a to je čo povedať.

Reagovat
Mato178178

skoda ze to son nepremenil. v poslednom zapase sa mohlo hrat na skore a bolo by to epicke

Reagovat
Dale89

Větší držení míče, více střel, velké šance. City jsou ale jinde a opět to potvrdili. Zahrát Arsenal na City jen z poloviny takhle odhodlaně směrem dopředu, tak teď mohli slavit titul. Kvalitu na to mají. Jejich připosranost se jim vymstila. Bylo jasné, že v Anglii je jen jeden tým, který dokáže od té chvíle všechno vyhrát.

Reagovat
Maximm9

V PL nejsou rozhodujici zapasy prvni s druhym, ale jak si ty tymy poradi s ostatnima a kolik se jim podari neztratit. Arsenal si prohral titul v prosinci, ne se City.

Reagovat
ashburtongrove

wtf však hráli Spurs doma, Arsenal City doma porazil a venku remíza, jak píše kolega prosinec to podělal, ikdyž všichni budou fandit šunce v neděli

Reagovat
Sony26

Karma je zdarma, za ty kecy Havertze, kdy provokoval, že bude fanoušek Tottenhamu

Jinak nevím, co si fanoušci Arsenalu furt nalhávají, že City mají kliku. Arsenalu se zcela vyhnula zranění hlavních opor, kdežto City hráli dost času bez De Bruyneho a Haalanda. Jaké by to bylo, kdyby jste hráli vy bez Saky a třeba Saliby? :- ). Dále mě bavili komentáře na internetu, že Arsenal si titul více zaslouží. V čem si titul zaslouží jako více? :-D. Zkuste se vrátit v čase ke konci roku, kdy jste rupli z Fulhamem a West Hamem a fans Arsenalu tam jeli sodu, že na titul nemají, že výkony jsou horší, než minulou sezonu ačkoliv se v létě horentně utrácelo., že Arteta není ten pravý...a jako po 4 měsících najednou jste zasloužení adepti na titul? . Ve všech pohárech jste to projeli a v Lize mistrů to byla taky bída - horko těžko postup přes Porto na penalty a pak vypadnutí s nejhorším Bayernem za poslední roky sužovaným vnitřními spory. Zase by to chtělo spadnout zpátky na zem :- ). Buďte rádi za to, kde jste, to druhé místo je takové maximum, na které máte.

Reagovat
Mastný Chobot

Provokoval? Však normálne povedal, že bude fandiť Tottenhamu, lebo to vyhovuje Arsenalu. Čo je to za provokáciu?

Reagovat
Bakary3

Vždyť to je nějakej trouba, kterýho evidentně zajímá jen Arsenal, ten musel mit hodně sevřený půlky

Reagovat
Maximm9

Reagovat
Svatej

Reagovat
Golasso

Jak zkušeně počkal až po zápase s takovým komentem

A jestli je karma zdarma a ty jsi fanoušek slepic, tak bych ti rád připomněl, že to píšeš po zápase, kdy jste pohřbili šance na LM a Romero málem prošlápl ksicht Edersonovi.

Reagovat
El Cid z City

Ze všech možností i s ohledem na budoucí zapasy je tohle pro Spurs ta druhá nejlepší možnost, jejich a vaše zklamání se nedá srovnat.

Reagovat
O.Giroud

Tak Spurs síce nebudu hrať LM, ale budú mať trofej v EL alebo EKL. Videl by som to na LM ManCity, EL Spurs a EKL Chelsea

Reagovat
Maximm9

Chelsea by mohla byt prvni, kdo bude mit vsechny evropske trofeje

Reagovat
Golasso

A jak to souvisí s tím, co jsem psal?

Reagovat
El Cid z City

Reakce na pohřbení šance na LM.

Reagovat
Golasso

On mlel cosi o karmě, na to jsem reagoval. O tom, kdo je víc zklamaný, nebyla řeč.

Reagovat
El Cid z City

Reagovat
J0EL

A to kvoli tejto sracke si sa registroval?

Reagovat
Bakary3

Neměl bych strach, určitě nás ještě něčím obohatí

Reagovat
SunFells

Reagovat
Luc-Luc

Arsenal zažívá to co my při těch prohrách titulu o bod s 90+ nahrnyma bodama, takže jejich frustraci rozumím. Příští sezonu už je snad ty korupčníky pošlou někam do champu...

Reagovat
Tuxedo

Kámo neplač

Reagovat
LyEX

To je místni píčus, niečo ako pokrikujúci vagoš pred diskontom

Reagovat
Luc-Luc

Shity 115

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Luc-Luc

Vám by se taky měli podívat na zoubek po tom Bohlyho nesmyslnym utrácení za nonamy a průměráky

Reagovat
Svatej

Neplač

Reagovat
Luc-Luc

Naopak, Cukotka mimo Ligu Mistru, to je duvod k radosti

Reagovat
Svatej

Lul, to bylo zoufalý

Reagovat
Luc-Luc

Inspirovala mě zoufalost čukotky

Reagovat
Svatej

Takže krom vlastní kreativity ani napodobovat neumíš, smutný

Reagovat
Tuxedo

Skôr MEGA uspešný Klopp s 1 titulom v PL ..

Reagovat
Luc-Luc

Jo, to byl důvod k radosti. A dokázal to bez russáckych peněz

Reagovat
Tuxedo

Mega radosť to musela byť jeden titul za 35 rokov ..

Reagovat
Luc-Luc

To byla, poctivej titul bez russáckych špinavych peněz jo a bylo to 30 let, šmudlo

Reagovat
Tuxedo

a ešte super radosť bez fanušikov .. a je rok 2024 takže jeden titul za 35 rokov .. top team no ..

Reagovat
vladis271

Jo je. A nepotreboval ani minut miliardu libier v dvoch oknach aby bojoval s MU o 6 miesto, ci kde ste to v tabulke. Ani neviem.

Reagovat
Tuxedo

A kde je to vaše Quadrabl z februára ??

Reagovat
iamek

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
vladis271

My sme to mali horsie. Nedat titul s 92 a 97 bodmi. Ale zas kompenzacia LM a titul v dalsej sezone, aj ked oslava covidova

Reagovat
Luc-Luc

Jo to jo, Arsenal se k tomu možná taky dostane v dalších sezonách, mají to poskládany slušně.

Reagovat
Svatej

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kinky7

Jeste jsme sunky nesezrali a Arsenal jeste neprorazil Dychewall. Zajici se budou pocitat az v nedeli po 6

Reagovat
Zdechlina

Reagovat
PL28

Arsenalu jsem to přál a bylo to opravdu blízko. Jenže, mistrovský tým nemůže ztratit takhle doma s WHU. To byl takovej zápas na hovno a bohužel tady ty tři body chybí.

Reagovat
SunFells

S WHU podali dobrý výkon

Reagovat
MystycMac

Jedno šťastie že mame tu Real a City z LM vyhodil...

Reagovat
SunFells
Reagovat
vladis271

Tiez by sa mohol povzniest trocha, co cakal? Nepametam si zeby sa toto riesilo ked Gerrard asistoval Drogbovi, ked Everton odchodil zapas proti City v 13/14 alebo ked City vyfackalo MU kedykolvek ked nam mohla strata City v tom zapase pomoct.

Reagovat
Svatej

Reagovat
SunFells

Ty vole co to je vůbec za komentář. Přirozeně čeká, že ambicí jeho klubu a příznivců je vyhrávat a ne sledovat vlastní fanoušky (a nejen je podle jeho vyjádření) přející druhému týmu a hádat se s nimi při zápase při jejich potupných pobídkách.

Jakou relevanci mají ty další situace a proč by ho měli zajímat?

Reagovat
vladis271

Ze sa tu kope do fans Spurs nezmyselne. Akosi sa zabudlo napr. nato, ze fanusikom Arsenalu bolo uplne ukradnute ich finale EL s Chelsea a vyjadrovali sa, ze keby mohli vymenili by svoju prehru zato aby Spurs nevyhrali LM tri dni nato.

Reagovat
masly008

každý klub má dementy, ale brát to na všechny je blbost.

Ani se mi nechce věřit že by to někdo chtěl.

Reagovat
vitasrp

Arsenalu bylo úplně ukradené finále EL, když se díky tomu mohli kvalifikovat do Champions League? A neúspěch ve finále ten klub samozřejmě krátkodobě negativně ovlivnil?

Co je zas tohle za píčovinu?

Reagovat
Nizzie

Reagovat
J0EL

Reagovat
Front hell

Reagovat
mistr129

Reagovat
Kiss Me Polka!

až nato, že se tohle vúbec , ale absolutně vůbec nestalo neviděl jsem nikoho říkat, že je jedno, že jsme prohráli. a taky to byl začátek konce emeryho, do té doby si vedl slušně.

Reagovat
jk

Naopak povznést by se mohli některý fans. Nevím proč bychom měli furt hledět na ostatní. Soustředit se sami na sebe a jít svou cestou. Rozumím rivalitě ale s tímhle myšlením budeme furt zaseknutý, je rok 2024 a Ange naštěstí není žádná chcanka, ale po dlouhé době věřím, že opravdu dokáže ten klub změnit. I když pod krásným novým stadionem je spousta starých zkostnatělých bankéřů, který ten klub nepotřebujou posunou dopředu ale jen zhodnocovat.

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
masly008

už jsem to psal jinde.

On potřebuje změnit tu mentalitu a nastavení celého klubu.

To co se povedlo Artetovi u nás.

A přesvětčit fans že můžou vyhrávat s jejich pomocí a ne hrát jako proti rivalovi na dálku.

On je mi Ange dost sympatický a to co jste předváděli na začátku sezoný bylo na dívání super.

Jsem zvědav jestli ho vedení podpoří a on vás posune výše i s tou mentalitou.

Reagovat
jk

Ale tohle nejí žádná novinka. A woolwich a nějaká rivalita v tom nastavení nehraje roli. O tomto mluvíme od odchodu Pocheho a vyhoření týmu po finále CHL. Spurs zaznamenali slušný progress ale pouze po sportovní stránce a to, že sme spadli zpátky mimo příčky CHL je důsledek rozhodnutí boardu tlačit tu vyhořelou káru dál.

Reagovat
mistr129

na dívání je to super i teď, jen tam chybí u spousty hráčů individuální kvalita. Zatím mi to dost připomíná začátky Artety, kdy to výsledkově není nic moc (u Tottenhamu asi o něco lepší než u nás), ale je tam vidět nějaká cesta a je na čem stavět.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
Nizzie

Reagovat
mistr129

Reagovat
vitasrp

Everton odchodil zápas proti Manchesteru City v roce 2014?

Myslíš, jak tam Citizens s odřenou prdelí vyhráli 3:2, když nejprve prohrávali 0:1 a při závěrečném tlaku tam myslím kdosi trefil břevno?

Reagovat
j_mrazik

Mně spíš pořád smrdí ten Aguerův gól, kdy dali ten titul. To bylo hodně divný to bránění nebránění. 100 možností to odkopnout na tribunu a nic.

Reagovat
krisa

to bude mít Son sochu před stadionem, co?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele