Neobviňujte mé hráče, vyzval Klopp fanoušky Liverpoolu, superligu také nechce

20.04.2021, 11:23
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Klopp uvítal konec superligy. Nelíbí se mu ale ani nová Liga mistrů
23.04.2021, 19:00
Inter, Juventus a AC Milán trest za superligu nedostanou
21.04.2021, 23:59
Superliga se rozpadá, odchod oznámilo deset z 12 klubů
21.04.2021, 14:41
Projekt superligy končí, potvrdil šéf Juventusu Agnelli
21.04.2021, 12:08
Krásný den pro fotbal, slaví Anglie po odchodu šesti klubů ze superligy
21.04.2021, 10:25
Manchester City jako první oznámil odchod z plánované superligy
20.04.2021, 23:01
De Zerbi nechce hrát proti AC Milán
20.04.2021, 20:52
Guardiola vyzval šéfy svého City, ať vysvětlí účast v superlize
20.04.2021, 20:50
Šéf německého fotbalu vyzval k vyloučení účastníků superligy ze všech soutěží
20.04.2021, 19:12
Šéf Realu Pérez se ohradil proti ostré kritice za založení superligy
20.04.2021, 17:04
Šéf UEFA Čeferin doufá, že kluby si založení superligy ještě rozmyslí
20.04.2021, 15:42
Nemůžete hrát superligu a současně jiné ligy, varoval kluby Infantino
20.04.2021, 14:45
Majitelé práv na LM odsoudili založení superligy a očekávají její neúspěch
20.04.2021, 13:57
Proti superlize jsou i bývalé hvězdy United Beckham s Cantonou
20.04.2021, 13:00
Účastníkům superligy zakážeme start na ME a MS, říká šéf UEFA Ćeferin
19.04.2021, 20:42
Sny nejdou koupit, napsal k superlize Fernandes z Manchesteru United
19.04.2021, 20:39
Real, Manchester City a Chelsea podle člena UEFA vyloučí z aktuální Ligy mistrů
19.04.2021, 19:11
Podle Fouska je superliga nesmírně nebezpečná, ohrožuje pyramidu fotbalu
19.04.2021, 16:57
Fotbal reaguje na superligu i humorem, regionální kluby "uklidňují" fanoušky
19.04.2021, 14:39
Aktéři superligy jsou pod palbou kritiky. Seberte jim body, říká Neville
19.04.2021, 14:23
Superligové kluby se už údajně právně pojistily proti případným trestům od UEFA
19.04.2021, 12:30
Slavia se staví na stranu FIFA a UEFA, superligu nepodporuje
19.04.2021, 11:45
Dvanáct klubů založilo nezávislou superligu, UEFA a FIFA jsou proti
19.04.2021, 09:02
UEFA znovu varovala kluby před založením uzavřené superligy
18.04.2021, 18:30
Do odvety s Liverpoolem půjdeme tak, jako by to bylo 0:0, řekl Zidane
07.04.2021, 12:48

Komentáře (290)

Přidat komentář
YNWA__MSN

Nikdo hrace neobvinuje Já obviňují zkurvené vedení a majitele

Reagovat
Beči

Reagovat
madridcan

Klasická šablóna od Kloppa. Už chýba iba ,,Zidane berie Superligu na seba" a povíkendový kruh sa uzavrie

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Euphael

Reagovat
Anacron

Tam by jeho fráze "každý další zápas je finále" dostala nový rozměr

Reagovat
Unique

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Beči

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
madridcan

Vy aktuálne do toho nespadáte žiaľ. ,,Koeman stále verí v titul" sa tam tento týždeň nehodí

Reagovat
raduinho

Reagovat
Pipo123

TV práva futbal dojebali ako sa len dalo, odrazu pre kluby nie sú dôležitý fanúšikovia na štadióne, fanúšikovia čo ten klub podporujú celý život, čo na nich vyrastali, pre ktorých to je veľa krát aj rodinná záležitosť.

Naopak kluby chcú čo najviac sledovanosť vo svete, mať čo najviac nie fanúšikov, ale konzumentov futbalu, my na eurofotbal.cz tiež nie sme fanúšikmi, ale konzumentmi futbalu, pozrieme si zápasy ktoré chceme v TV a hotovo. Názor fanúšikov čo chodí xxx rokov na štadión bez ohľadu na súpera či postavenie v tabuľke je každému u prdele, rozhodujúce slovo má cena TV práv a to ako získať viac "fanúšikov" vo svete.

Reagovat
emanuel habasko

K tomuhle prozření jsi potřeboval zavedení Superligy?

Reagovat
Pipo123

Ne, len nechápem tu paniku niektorých ľudí aj tu na EF, stejne si do roka po 150x zmenia svoj oblúbený klub v profile a budú fandiť inému, tak prečo tá panika?

Reagovat
smazaný uživatel

Jejich soupeř se rozcvičoval v tričkách s nápisy "Liga mistrů: Zaslužte si ji" na hrudi a "Fotbal je pro fanoušky" na zádech.

Akí zmrdi z toho Leedsu

Reagovat
Mastný Chobot

Lebo prejavili názor?

Reagovat
smazaný uživatel

Lebo provokovali?

Reagovat
smazaný uživatel

Koho tohle mohlo provokovat?

Reagovat
nani92

organizáciu OMM

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
nani92

Our's Money Matters

Reagovat
Kop do titulků

Reagovat
nani92

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tam jde o to, že si to Klopp vzal zbytečně až moc osobně. Leeds rozhodně neměl v úmyslu provokovat Kloppův tým jako takový (každý ví, že si Kloppův Liverpool vše vybojoval na hřišti), ale chtěl poukázat hlavně na majitele Liverpool a majitele ostatních klubů ze Super Ligy.

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ponúkať tričká vytvorené za pol deň protihráčom, ktorí o superlige ani nevedeli a vytŕčať sa potom pred nimi a pred trénerom, ktorý so superligou nesúhlasí, nie je provokácia.

Reagovat
Mastný Chobot

Všetko je to o tom, aby vás provokovali. Vlastne teba aby provokovali. Celé superliga preto vznikla, aby ťa nasrali.

Reagovat
smazaný uživatel

ok.

Reagovat
janinho

ved ale to nemal byt odkaz pre hracov LFC alebo Kloppa. ten aj keby sa na hlavu postavil tak s tymto nic neurobi a kazdy sudny clovek toto musi chapat. ani on ani zidane ani guardiola podla mna nechcu superligu, ale nerozhoduju o tom oni ale sefovia a majitelia klubov. keby teraz zrazu Klopp zmenil nazor a zacal ten paskvil obhajovat tak by som si do neho kludne kopol, ale zatial ma odo mna za svoj postoj on aj hraci

zatial som nepocul od jedineho hraca ze by sa na tu superligu vyjadroval pochvalne. a tie tricka ako som cital nachystal leeds aj pre hosti, to ze si ich neobliekli je ich vec. samozrejme ze chapem ze nechceli nasrat vedenie a majitelov, ale bolo by to od nich velmi uctyhodne gesto.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nemůžeš přijít do práce v tričku "Můj šéf je čurák".

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud jsi na home office tak ano

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale bacha na videokonference.

Reagovat
bobis21

"nejde mi spustit kamera"

Reagovat
janinho

aky je rozdiel prist v tricku ktore hovori nesuhlasim s tymto a povedat to po zapase v rozhovore?

Reagovat
mikelinos

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
bbbauch

Reagovat
fenixLFC

lebo su to pokrytci?

Reagovat
Mastný Chobot

v čom? čo má 20-ročný brankár Leedsu spoločné s históriou toho klubu?

Reagovat
vodka

a asi desetkrat zmenenym majitelem...

Reagovat
smazaný uživatel

Leeds byli vzdycky takovy mrdky.

To uz nikdo nemuze ani prekvapit

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
fenixLFC

snad proti nim brighton vytvorit podobne tricka ked sa podielali na zakladani PL z uplne odlisnych dovodov nez kvoli ktorym teraz placu...ehm, chceli viac penazi pre seba

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Vždyť je to dobrý nápad Na co dotovat zkorumpované famfuláky z UEFy

Reagovat
Busby babes

takze budes dotovat Pereze a Glazera?

Reagovat
smazaný uživatel

Já nikoho dotovat nebudu. Ty kluby si na sebe v pohodě vydělají. A nikdo jim nebude užírat

Reagovat
Hunt

Budeš, cílem všech těchle majitelů je z klubů mít konstantní příjem do své kapsy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zkurví to domácí soutěže, a naivita typu, že dají víc peněz než Uefa menším klubům. Ano dají, ale také 3x tolik vydělají ty velkokluby a ty rozdíly se ještě zvýší. Fanoušky, co mají rádi tradiční domácí ligy nezajímá Superliga, která ty domácí soutěže výrazně ovlivní a připraví o úroveň.

Chápu druhou stranu, která se těší na top zápasy nkěolikrát do měsíca, jasně že to bude lákadlo. Ale já mám radši domácí ligu a její prestiž a nechci na základě peněz o něco takového přijít. A tak to má i většina fanoušků tradičních klubů v PL.

Reagovat
smazaný uživatel

Ona původní myšlenka je, že budou hrát normálně všichni svý domácí ligy, jen místo LM by byla ESL. To jen UEFA kopající kolem sebe, je vyhání z lig a mistrovství

Reagovat
smazaný uživatel

Ta původní myšlenka ale vůbec nedává smysl. Jaký smysl má aby týmy z té ESL hráli domácí ligy?

Reagovat
Busby babes

pro ty kluby zasadni, protoze bez prijmu z domacich soutezi jim to nebude financne vychazet.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, pro ty kluby určitě. Ikdyž si myslím, že Perez je schopný tu ESL rozšířit tak aby to fungovalo jako "normální" domácí liga, kde bude víc zápasů a zase by bylo víc peněz.

Ale jinak jsem to myslel tak, jak píšeš hned pod tímhle komentářem. S tím souhlasím.

Reagovat
kakinho

Co třeba prestiž? Domácí ligy jako anglická nebo španělská jsou pro tyhle týmy pořád něco, co chtějí vyhrávat, nenamlouvej si, že ne

Reagovat
Busby babes

a jaka bude motivace v te domaci lize hrat nekde nahore? financne to nebude konkurenceschopny a za vitezstvi neni zadna odmena v podobe postupu do lukrativnejsi souteze. Takze si dovedu predstavit, jak bude domaci soutez na urovni ligoveho poharu pro kluby big six. Bude fuk, jestli skonci druzi nebo devati...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad hrajes primarne o titul ne? Pohary nasrat

Reagovat
Busby babes

no jasne, jen bodes mit bonusy a cile nastavene primarne na ESL, tak co pak? hrajes primarne i titul.. a proot kluby uz ted kaslou na domaci pohary...

Reagovat
Busby babes

situace: Manager v United: vyhrajes titul, ale to majitele nezajima. Nepostoupis v ESL, dostanes padaka... jakou soutez asi uprednostnis?

Reagovat
Benzema

Reagovat
Talker

Ty kluby mají nějaké jméno a nebudou si moci dovolit hrát spodek tabulky už jen z principu, stále budou chtít bojovat o titul nebo se umístit nahoře. Těžko očekávat, že budou sponzoři a fanoušci spokojení s tím, že ty kluby budou pravidelně prohrávat a nebudou se snažit.

Ten tlak na umístění bude stále obrovský.

Reagovat
cink

Tohle je úplná hloupost sorry

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

To ano, ale mluvím o té konkurenceschopnosti pro ostatní týmy. ESL jim sice přislíbila vyšší peníze než dostanou od UEFY, ale velkokluby si vydělají zase mnohonásobně vyšší sumy. Navíc ESL je uzavřená soutěž 15 elitních týmů doplněná o 5 dalších.. Však to je směšné, ničí to národní zájmy a dlouhou tradici ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale že by kvůli tomu něco dělal nebo odstoupil, to ne. To se raději nechá královský zaplatit.

Reagovat
Busby babes

prestavas fandit tottenhamu, odhlasujes TV a tak? Ja jen, kdyz vidim tyhle moralisticky kecy tak jsou nejcasteji od lidi, kteri nejsou ochotni udelat ani nic, co by nejak ohrozilo jejich zivobyti ale radi ostatnim, ze to maji udelat...

Reagovat
nani92

prečo by mal odhlasovať TV?

Reagovat
Busby babes

protoze skrz TV prava proudi penize ke klubum.

Reagovat
inferno08

Takže když doma koukám na minimax tak tím podporuju fotbalové kluby?

Reagovat
Busby babes

hele klidne muzes delat hlupaka, ale pokud si platis Digi sport nebo O2, tak ano, platis zprostredkovane penize fotbalovym klubum.

Reagovat
inferno08

No já jen, jestli to mám teda odhlásit. Platím O2, ale koukám jen na ten minimax a občas Disney channel.

Reagovat
Busby babes

tak pak platis za Ligu mistru.

Reagovat
smazaný uživatel

TV neplatím, fandit nepřestávám. Ale zní od Kloppa divně, když se proti Superlize vymezuje, ale to je tak všechno. Však kdyby místo Liverpoolu šel trénovat třeba Everton, tak jeho životní standard nijak zvlášť neutrpí.

Reagovat
Rakoid

Že by to byl hrdina, pokud by okamžitě rezignoval neznamená, že je to padouch, když to neudělá...

Reagovat
Busby babes

a proc by to mel delat? dozvedel se to vcera, ma smlouvu atd. rika svuj nazor na vec. proc mu hned zacnes predhazovat, ze ma rezignovat? tohle vubec nedava smysl.

Reagovat
smazaný uživatel

vsak je to blbost ale aky hrdina by bol keby dal ako statement ze rezignuje. - aj tak sa im nedari a bol by za poloboha ze sa vzoprel systemu

Reagovat
smazaný uživatel

Cekal bys nejakou logikou od slepici kurniku ?

Reagovat
martin.b

Tyjo vždyť Klopp je v Liv šestej rok, vybudoval tam atmosféru podle svých představ, cítí se spjatej s klubem, cítí zodpovědnost za ten tým. Padne jedno rozhodnutí, který btw odsouhlasilo 12 majitelů, ne 2 nebo 3. a s čím jeho tým nemá nic společnýho, a on má říct seru vám na to, majitele jsou čuráci, jdu někam jinam, abych tam měl pocit že podstata fotbalu byla zachována. Nehledě na to, že byl prakticky první, který s tím byl skrz interview konfrontován a musel s krotit, protože informací je zatím málo. Kupříkladu Tuchel byl na tiskovce mnohem víc kolegiální a de facto řekl, že se stará jen o trénování a zbytek neřeší.

Reagovat
Busby babes

ono je tohle vuci vsem tem managerum dost nefer. Ole tomu musel celit na pozapasove tiskovce, pritom si jen precelt nejakou zpravu chvili pred zapasem a jinak o tom vubec nic nevedel. Nikdo to s nima nekonzultoval, bylo to rozhodnuti majitelu a manageri aby to ted obhajovali nebo jak to nazvat...

Reagovat
martin.b

Zároveň se dost podceňuje spjatost trenérskýho týmu s kádrem.. to jako teď mají Ole nebo Klopp rezignovat a hráčům, kteří moc možností nemají, říct sorry, good luck ? Úplnej nesmysl chtít po nich nějaký velký gesta.

Reagovat
janinho

vidis to trosku moc naivne ak si myslis ze kazdy trener ktory s tymto nesuhlasi ale na druhy den co si to precita na internete neodstupi je hned posera.

Reagovat
Jardin

na, citron

Reagovat
kilobyte

Klopp čeká až mu majitelé Liverpoolu vysvětlí jak je superliga skvělá.

Reagovat
Kinky7

Ja odhlasil city+ ale ty 2 ecka mesicne asi sejka nevytrhnou

Reagovat
Busby babes

tak City nevytrhne nic, ty neresi penize od fans.

Reagovat
Kinky7

Tak tam udajne byla hlavni motivace nezustat mimo a ne prachy z toho co jsem videl na sky. Totez chelsea

Reagovat
Busby babes

to uz je uplne jedno, rekl bych. Kazdopadne moznosti fans City jsou hodne omezeny no. Sejkove ten klub nemaji kvuli vydelkum, ale kvuli PR, sportovni diplomacii a tak. Nebyt FFP, tak finance nejak extra neresi vubec.

U nas to je jine. pokud by se fakt velkej pocet lidi nasral a prestal kupovat merch, predplatne, TV atd, tak uz by to glazery mohlo zabolet. ale to se nestane no. protoze fans z Asie nebo US tohle fakt neresi a naopak tu ESL vitaj.

Reagovat
Kinky7

ja uz jen opravdu doufam ze diky tomu ze tam neni bayern PSG a spol a te obrovske medialni smrsti to sejk prave kvuli te PR otoci... posledni nadeje.... jak penalty v 99...

Reagovat
Busby babes

jako vlastne se divim, ze jste do toho sli. Vypada to zatim, ze PSG pochopilo, ze to bude PR fuckup a pujde to proti vsemu, kvuli cemu ten klub maji.

A vedi, ze kdyz to ty kluby ustoji, soutez se rozbehne, tak se treba za rok, za dva az vasne opadnou, lidi si zvyknou, tak se pripoji a budou v pohode...

Reagovat
Kinky7

Pro me ke jedine vysvetleni ze zahrali sejkovi na anti uefa notu....

Reagovat
kilobyte

Zase kdyby do toho nešli, tak by v té superlize bylo jen 10 klubů.

Chyběli by tam City, Chelsea, Bayern, PSG, Dortmund. To už by byla LM skoro rovnocenná se superligou.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by kvůli tomu odstupoval? Vyjádřil se k tomu proč odstoupit nechce, stačí si to jen přečíst a nesnažit se být za každou cenu chytrý.

Reagovat
Beči

Takže kdyby se ti nelíbila koncepce tvého zaměstnavatele, ale tebe samotného by to nijak neovlivnilo, tak bys dal z principu výpověď a šel na pracák? Pochybuji.

Reagovat
Kinky7

ja vypoved dal. Pravda u CNC se dava vypoved snadno

Reagovat
smazaný uživatel

Připadá mi to divné, tohle říkat. Přece jenom je jen řadový zaměstnanec klubu a rozhodují majitelé. Neumím si představit jít proti majitele a přitom stále dostávat výplatu.

Reagovat
Kinky7

Rika ti neco pravo na stavku?

Reagovat
smazaný uživatel

To sice jo, ale bude dostávat stejné, ne-li lepší peníze. Zároveň bude soupeřit s těmi nejlepšími. Pro ty hráče a trenéry to je win-win situace.

Reagovat
Busby babes

tak u fotbaloveho trenera by to znamenalo jedine, vyhazov.

Reagovat
Kinky7

Ani FSG si nezarizne zlaty vejce....

Reagovat
smazaný uživatel

Rika ti neco jako pracovni smlouvu ?

Reagovat
Beči

Proto to taky zaobalil, nemůže to říct na férovku.

Reagovat
Vsadim gule

Takže s tím nesouhlasí, ale až mu to majitele vysvětlí, tak s tím nebude mít problém? Takhle to na mě tak nějak působí.

Reagovat
cink

Pokrytec

Reagovat
smazaný uživatel

To se k nemu interne z klubu nedostalo info, ze tu superligu zakladaji? To mi pripomina prohlaseni Berdycha, kzdy se ho ptali na sazky na tenis, ze ani nevedel, ze se na tenis da sazet

Reagovat
VTID94

26.05.1982 finále PMEZ Aston Villa 1:0 Bayern Mníchov

26.05. 2024 finále LM Aston Villa 1:0 Bayern Mníchov

Reagovat
smazaný uživatel

finále LM v neděli?

Reagovat
havrys99

Reagovat
smazaný uživatel

Ano aby to nekoridovalo s finále superligy.

Reagovat
VTID94

Reagovat
Ligter

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
nani92

Reagovat
Ferguson6

Tak to sa bude hrať o 4. v noci, aby sa mohli pozerať fanúšikovia v USA aj Ázii.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
mithro

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bucky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
VTID94

Až tak detailne to nemám naplánované... Rovnako ako Perez

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Busby babes

posledni finale bylo v nedeli, ne?

Reagovat
VTID94

Everton, Lester, Wolves, Villa a ďalší majú tiež miliardárov majiteľov. Vykašľať sa na slávnu big 6 a vybudovať to znova a bez nich.

Reagovat
smazaný uživatel

ok ale pak na to nikdo moc koukat nebude

Reagovat
Kinky7

Aby ses nedivil. Ja fandim city od 1997 a tohle me nasralo natolik ze na city v esl platit proste nebudu. V nouzi budu stat za svym klubem vzdycky ale tohle neni nouze. To je svinstvo za ktere se za city stydim.

Reagovat
VTID94

Reagovat
Bady86

taky na LFC seru po 20ti letech

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
Beči

Reagovat
Vincent Vegan

taky koncim s Arsenalem po vic jak 15 letech

Reagovat
Zephyr

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Melda

Reagovat
Zephyr

Reagovat
avicii

Reagovat
Benzema

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
cink

Však by ani nemělo cenu aby v premier league byly ty týmy "top6". Jakou motivaci by měli? Vždyť by ty zápas hráli s dorostem. Postoupit nikam nemůžou a kdyby spadli do champu, tak se taky nic neděje

Reagovat
VTID94

Podľa pravidla ktoré sa včera riešilo nebudú potom PL hrať vôbec. A mne vôbec chýbať nebudú. Kľudne sa môžme vrátiť sem http://www.rsssf.com/engpaul/FLA/1888-89.html

Reagovat
smazaný uživatel

Moc vas stejne neni v tech maly klubech.

Takze se na dalsi tymy vyserou asijci a mate v prdeli PL i celou fotbal. Bohuzel, ale je to tak.

Nez se to vybuduje znovu, tak potrva zase dalsi 10let a zakaznici uz nemusi prijit vubec.

Mistni fans s tim nic neudelaji, protoze vetsi prijem se udelat nedaji jinak, nez globalne.

Uz to neni lokalni business na tom nejvyssi urovni.

Bud prodas Plzensky pivo jenom v CR nebo budes i prodavat jinde.

Tak si to muzes vybrat take snadno.

V CR bude stale 10mil. nebo cely svet 7 miliard.

Dostali by tyhle mensi kluby zase po casem do pozici Chelsea, City, MU, LFC nyni. A zacnou zase jednat stejne.

Koukni se na Plzne. Cuchli si na par chvily do nejvyssi patra fotbalu v CR a jaky z toho bylo pruseru. A to mluvim o vedeni a ne o sportovni vykonu.

Reagovat
inferno08

Jaký průsery napáchalo vedení Plzně?

Reagovat
dadoprso

Místo MU tam začne hrát FC United

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
cink

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
cink

"Poprvé jsem o založení superligy slyšel včera," řekl Klopp před pondělním zápasem anglické ligy v Leedsu

A teď tu o perníkové chaloupce

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, všude na sociálních sítích kolují informace, že se hráčů, zaměstnanců nebo trenérů nikdo neptal a neřešilo se to s nimi. Dokonce to snad i někteří hráči a trenéři sami potvrdili, ale cink z eurofotbalu to ví lépe.

Reagovat
cink

Jo určitě to nevěděli trenéři:). Kór v Anglii.

Reagovat
smazaný uživatel

Co znamená "kór v Anglii"? Jako že v Anglii vědí trenéři více a mají více informací než jinde?

Reagovat
cink

Samozřejmě

Reagovat
cink

Já netvrdím že do toho měl co říct, ale že se to dozvěděl až z médií je pohádka. Sorry

Reagovat
smazaný uživatel

vsak sa superliga v takom ci takom formate prebera uz 10 rokov. mozno nevedeli ze to bude od buducej sezony ale pri covid stratach, zmrazeniach platov, furloughu museli vedieť že kluby budu nahanat peniaze.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to, že budou nahánět peníze věděl asi každý, včetně nás fanoušků. To je ale přeci trochu něco jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslim si ze maju inu moznost ako ziskat peniaze a snizit tieto straty. NHL toto ma nadherne nastavne ze hraci maju platy aj podla toho ako sa dari lige.

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím jak to mají ostatní kluby, ale zrovna u Liverpoolu ty ztráty snížit jdou a i tak Liverpool fungoval. Od výhry v LM je nejdražší posila za 40 milionů a i kvůli takové posile musel někdo odejít.

Chápu, že se to pak fanouškům nelíbí, že ten klub třeba nemůže pravidelně soupeřit s City nebo Chelsea, ale je to cesta snížení nějakých výdajů. Dokud budou kluby dávat klidně i 100+ milionů za hráče, tak je jasné, že při takové situaci problémy s penězi mít budou.

Reagovat
Beči

On ale neřekl, že poprvé slyšel o Superlize jako takové, ale jen o jejím oficiálním založení teď, což dává smysl.

Reagovat
Devil

Pan kolovrátek ......

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě se jedná super možnost vrátit se k formátu Ligy Mistrů (PMEZ) v původním vyznamu.

Vítězové jednotlivých lig se utkají proti sobě o titul toho nejlepšího mezi nejlepšími. Samozřejmě by musela být nějaká kvalifikace mezi slabšími ligami. Dalo by se to určit třeba i podle umístění národního týmu v tabulce, které nepřímo koresponduje s kvalitou místní ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Určit - myšleno, kdo by postupoval do základních skupin přímo a kdo by musel projít vyřazovacím předkolem. Z toho by mohlo vyplavat např. 16 týmů, které by si to rozdaly mezi sebou podobně jak na Euru.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Busby babes
Reagovat
Wazza228

Reagovat
cink

Reagovat
Dody10

Reagovat
Busby babes
Reagovat
Zaschrona

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Infi

Reagovat
Busby babes

Strong differences of opinion are emerging in private between the Super League breakaway clubs. Some of the executives involved believe they are being hung out to dry and are beginning to get cold feet. They are very nervous and disappointed about the handling #mulive [sky]

tak dobry, oni se rozhadaji mezi sebou jeste nez to zacne.

Reagovat
misinho7

toto cele bude este velka komedia

Reagovat
Busby babes

jako jestli to krachne, tak tpo bude uplne ultimatni fuckup od vsech tech klubu, kteri ziskaji jedine: nasrane fanousky. Navic se rozjedou diskuze o zmenach vlastnictvi v anglii a podobne srandy a bude tam brutalni tlak i od vlady. Protoze kluby si muzou rikat, jak je domaci fans nezajimaji, ze je nahradi globalnim supportem. Ale pro politiky to jsou domaci volici a na tom, jak reaguje Boris nebo Macron je videt, ze oni tam tu sanci vidi...

Reagovat
smazaný uživatel

myslis ze to krachne ? tie kluby potrebuju peniaze a nemaju moc moznosti ako ich legalne ziskat

Reagovat
Busby babes

pokud se rozhadaj, tak je to klidne mozny. ale no tak, oni maji i tak obrovsky prijmy z klasicke LM. jen chteji vic pro sebe a nechteji se delit se Sevillou nebo Slavii... fakt to neni tak, ze je to pro ne existencni zalezitost, jen hamiznost.

Reagovat
smazaný uživatel

neviem ci neboli prize money ovplyvnene covidom tak kuk stare roky : real posledna vyhra 17/18 dostali 88,6 mega - obrat 17/18 751 mega.

im skor ide o to ze uefa dostane 3 mld na rok a rozdelia 1. to je gro celeho problemu.

Reagovat
Mastný Chobot

OFFICIAL: Tottenham have confirmed that Ryan Mason will be interim head coach until the end of the season.

He’s just 29 years old, and has been coaching at the club since being forced into retirement through injury in 2018.

Heh, pekne, Spurs

Reagovat
Busby babes

tak stejne budou vylouceny, tak si to na tech 8 zapasu muzou dovolit.

Ale jinak hezky, to jo. jen to neni vlastne zadnej odvaznej krok. Proste pockaj na leto a uvidi se jake budou mit moznosti koho na lavku privezt.

Reagovat
Ligter

konečně si nebudu připadat mladě v FM

Reagovat
pedroLFC

Já si tam vždycky dávám o 10 let víc

Reagovat
Ligter

já to dělával taky, ale říkal jsem si, že třicet už nevypadá tak blbě

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Teda já si dávám vždycky minimální možný věk.

Reagovat
jk

A už jsi to někdy dohrál do konce?

Reagovat
cink

Reagovat
smazaný uživatel

To ne ale nějakých 40-50 sezon jsem kdysi zamlada nahrál.

Reagovat
Pablos

zlatý časy, když jsem si tohle říkal ...

Reagovat
SunFells

Tak to povede Kane hádám

Reagovat
kiwwi

According to reports, one of the big six English clubs is now seriously considering pulling out of the Super League.

They are accusing Liverpool and Manchester United — the 2 clubs leading the breakaway — of lying to them and “f***ing up”.

vraj ma ist o jedneho z dvojice Chelsea/City

Reagovat
misinho7

naozaj este pohadaju skor nez to zacne..

Reagovat
cink

Určitě City. S jejich napojením na Katar, resp UEFU

Reagovat
cink

Plus určitě je sere případné vyloučení z LM, ale tak to má i Chelski

Reagovat
Busby babes

City nema s Katarem nic spolecneho

Reagovat
cink

Ok pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Tipuju liverpool

Reagovat
Chazy

to trochu nedává smysl vůči tomu textu

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

A to vadi?

Reagovat
Grahf

jak otočili, keď ich chcú vyhodiť z tohtoročnej lm, jeden velký cirkus

Reagovat
cink

Neví jestli chcou vyhrát suprligu nebo logu mistrů

Reagovat
Mastný Chobot

ste fucking guys proste

Reagovat
Busby babes

tak dava to smysl u City. jak rikam vejs, primarni duvod proc sejkove maji klub je PR a sportovni diplomacie. a ted vlezou do neceho, cim si naserou fanousky v zemich, kde chteji to PR vylepsovat a zacinaji proti nim brojit premieri zemi?

PSG to dela dobre. Tohle minou a za dva roky, az se to uklidni, tak se pripoji a v te dobe uz to nikdo resit nebude...

Reagovat
r.mrazik

o tom mluvil i Carra a Gary...ze tipuji na City,ze utecou

Reagovat
Busby babes

to, ze se pripojili u nich vubec nedava smysl.

Reagovat
Svatej

To budem my

Reagovat
Luc-Luc

Vidim to spis na City, chteji vyhrat aspon jednou LM

Reagovat
fenixLFC

"I would wish Gary Neville would be in a hot seat somewhere and not everywhere where the most money is. He was at Man Utd where the most money is. Now he is at Sky where the most money is."

klopp dobre nalozil tej hysterke

Reagovat
smazaný uživatel

ne, Klopp vobec dobre nenalozil tej hysterke, ale urobil zo seba akurat tak idiota, kedze vobec nepochopil o com den predtym Neville hovoril

Reagovat
cink

Reagovat
Grahf

hlavne to obvinenie vôbec nedáva zmysel, to sa má gary nejak cítiť vinný, že hral za united, alebo že robí pundita v sky? wtf

Reagovat
bunnovv

Reagovat
Busby babes

Reagovat
misinho7

Reagovat
13

Reagovat
Zephyr

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Dody10

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Mimalu

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Swarley

Zase může být rád za superligu, alespoň měl po té marnosti o čem mluvit a nemusel měřit rychlost větru...

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
icka

Reagovat
cristiano.K.

pochopil a obrátil list do útoku

Reagovat
bbbauch

Reagovat
smazaný uživatel

Čo mu naložil, Gary hral za united lebo si dlhodobo dokázal udržať vysoký štandard, z rovnakého dôvodu je aj v sky...

Alebo myslíš že by si ho sky alebo united nechali keby na to nemal?

Fakt si blbec

Reagovat
fenixLFC

aha a tieto kluby budu v superlige lebo na to dlhodobo nemaju a dlhodobo nepatria medzi spicku? ok...stacilo by trochu ubrat z tej zaslepnosti voci zmene ktora by prisla tak ako tak

Reagovat
Maresma

Neville je hrozně trapnej, jak se naváží jen do LFC, jak kdyby ostatní kluby nedělaly to stejný

Reagovat
r.mrazik
Reagovat
Swarley

Tak nakládá nejvíc nám a vám, což má logiku, jako nejúspěšnější kluby v Anglii by pro nás ta tradice měla znamenat nejvíc... Těžko to řešit u Chelsea nebo City...

Reagovat
r.mrazik

co to Klopp proboha mele za sracky?

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
pingla

"Nebudu mluvit o dalších klubech, ale přál bych Garymu, aby byl také na místě, kde není jen spousta peněz. On sám byl v Manchesteru United, kde byly, a teď je ve Sky, kde také jsou."

Kloppíňo, on kopal v MU, protože na to měl fotbalově a dokázal si držet vysoký standard po celou kariéru. A co se týká Sky, tak platí v podstatě to samé, umí mluvit, dokáže popsat situaci objektivně a proto tam sedí (komentuje) s Jamiem dlouhé roky a nikdo je ještě nedokázal sesadit....

Reagovat
Busby babes

jak kdyby Klopp trenoval klub v League two nebo co.

Manager Base salary (per year) Club

Pep Guardiola £20 million Man City

Jurgen Klopp £15 million Liverpool

Jose Mourinho £15 million Tottenham

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
pingla

reakce ostatních na tvůj příspěvek ve mně utvrzuje pocit, že jsi mimo

Reagovat
Busby babes

pockej, ostatni, vsak jsem to jen ja.

Reagovat
pingla

ale na jeho příspěvek, ne na tento

Reagovat
fenixLFC

aha takze nemas svoj nazor a riadis sa podla toho co si myslia ostatni, dobre vediet

Reagovat
pingla

mám názor a vidím, že ten můj názor sdílí daleko více lidí než ten tvůj

Reagovat
fenixLFC

vidis a nazor ze ANO je najlepsia strana zdiela viac ludi ako ze je najlepsi strana ODS, pirati alebo hocikto iny a neznamena to ze je pravdivy

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ale v tvojom pripade to neplati, ty si mimo stale

Reagovat
fenixLFC

mas pravo na svoj nespravny nazor

Reagovat
xjert02

Zlaty Roy Keane. Gary, jak uspesny byl jako trener Valencie, tak stejne kvalitne i keca o fotbale.

Reagovat
pingla

Roy je skvělý, přinesl tam úplně jiný pohled na věci přesně jako když byl na hřišti no je pravda, že ten "výbuch" ve Valencii mu uškodil, i tak se mi zdá jako dobrý pundit

Reagovat
Busby babes

Keane je jako pundit uplne k hovnu. Ano, jsou z toho dobry meme ale to je tak vsechno. Jinak furt jede ve stylu: kdybych tam byl ja, tak toho a toho hrace nakopu...

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Svatej

Mě si tím získává

Reagovat
Busby babes

ale jasne, ze je to zabavny, ale informacni hodnotu to nema.

Reagovat
Swarley

Souhlas, ale jako mě to nějakým způsobem baví

Reagovat
SunFells

PL ty kluby účastnící se Superligy plánuje vyloučit z vlastní ligy, že jdou takové fórky od Wolves a tu, že PL se má znova vybudovat na Aston Villách?

Reagovat
fenixLFC

jojo vyhrazaju sa tym

Reagovat
SunFells

To hádám teda zůstane jen u výhružek, vždyť by tím ubližovali i sobě.

Reagovat
smazaný uživatel

Alternativni realita je tady, porad neverim tlmu, ze se to fakt deje

Reagovat
Busby babes

Breaking: Boris Johnson met PL chief exec Richard Masters this morning. I understand the PM said that whilst he is a staunch free marketeer, the ESL is ‘anti-competitive’, adding ‘we should drop a legislative bomb to stop it - and we should do it now.’ PL meeting ongoing.

haha, jak jsem psal. Politiky nezajima divak v asii, ty zajima volic v Manchesteru nebo Liverpoolu.

Reagovat
fenixLFC

jak sa da prestahovat stadion cez Kanal?

Reagovat
Busby babes

proc by stehovali stadion?

Reagovat
Radek Voltr

jako ten kostel v Mostě - hodíš to na koleje a suneš

Reagovat
Zaschrona

No, kéž by. Jestli to myslí ty kluby ESL vážně, tak je asi tak ten poslední, který má sílu a politický kapitál s tím něco dělat. Macron možná, ale ten nemá ve Francii koho trestat. EU je neschopná, v Itálii kvůli tomu spadne zas vláda leda tak. Ve Španělsku tomu fandí...

Reagovat
Whitemedia

Je to útok na zboží!

Reagovat
Zaschrona

Jak zas dneska ten dement otočil, neskutečný.

Reagovat
blade115

Umím si představit, že britská vláda může hráčům v super lize odebrat pracovní povolení.

Reagovat
Zaschrona

Otázka je, jestli to může obstát před soudy. Tohle i cokoliv jiného, co by mohlo připadat do úvahy.

Reagovat
Busby babes

problem je, ze tam je i spousty anglicanu no.

Reagovat
smazaný uživatel

vyradit z uefa celou britanii pls

Reagovat
Busby babes
Reagovat
kiwwi

[Mike Keegan] EXCLUSIVE: Liverpool skipper Jordan Henderson has called an emergency meeting of the Premier League captains to discuss a response to ESL. More @MailSport shortly.

https://twitter.com/mikekeegan_dm/status/1384492077149417478?s=21

Reagovat
Swarley

Maguire už tam dorazí s Glazerem pod krkem

Reagovat
vladis271

Už Milner to načrtol včera. Potom máme vyjadrenia alebo náznaky od hráčov ako Ozil, Fernandes etc... hráči budú natom rovnako ako 99,999 eprcenta fanúšikov. Teda určite to nechcú.

Reagovat
nani92
Reagovat
Busby babes

https://pbs.twimg.com/media/Eza9yKRVgAwmf9C?format=jpg&name=900x900

Zlatan. CR ve Sportingu, Messi v River plate... pojd mi.

Reagovat
EXoRcIsT

Reagovat
j_mrazik

Hmmm, nečtu žádné komentáře od Arsenalu. Majitelé asi pořád nechápou, jak se tam dostali. Vidí, jak všichni okolo dostávají čočku a doufají, že si jich nikdo nevšimne.

Reagovat
SunFells

Jak se tam dostali? Jako že proč tam byli pozvání? o_O

Reagovat
j_mrazik

Výsledky to nebude, ale jsme 8. nejhodnotnější fotbalový klub v Evropě.

Reagovat
Busby babes

Chelsea Pitch Owners also own the naming rights of Chelsea Football Club.

Turns out they might not even be *called* Chelsea in the ESL. Too fucking right.

London Blue.

Reagovat
Busby babes

Man Utd 0-0 Chelsea

Chelsea 0-0 Man Utd

Liverpool 0-0 Man Utd

Arsenal 0-0 Man Utd

Chelsea 0-0 spurs

Liverpool 0-0 Real Madrid

Liverpool 0-0 arsenal

Atletico 1-0 Barcelona

Atletico 0-1 Chelsea

Real Madrid 0-0 atletico

Juventus 0-0 inter

Milan 0-1 Man Utd

All this season

ja se uz nemuzu dockat.

Reagovat
Kinky7

Peta Cechu prvni z vedeni kdo mel odvahu mluvit s fanousky!

Reagovat
Remt

vse vyresil diplomaticky a s gracii sobe vlastni?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele